Advokátní kancelář endors nesla původně název k.law, pod kterým úspěšně působila několik let. V průběhu roku 2021 se její zakladatel Vít Kučera, a současně i majoritní advokát, rozhodl firmu přejmenovat, jelikož byl původní název velmi spjat jen s jeho jménem, který už nebyl dostačující pro tým čítající okolo 20 členů. S touto změnou se pojí i samotný jednotný vizuální styl a logo. Stěžejní pilíře rebrandingu, název a vize nové značky definoval její jednatel s pomocí brandového koordinátora Filipa Šimoníka, který je součástí značky Kiduo. Následně se do procesu přeměny zapojilo i Studio Divize, které svým návrhem reagovalo na vytyčené asociace značky, jakými jsou: energie, výsledky, byznys, právo. Vznikl tak unikátní symbol, vycházející ze znaku vyjadřující “rovná se (=)”, který propojený s první literou názvu “e”. Toto propojení dodává logotypu dynamický charakter pohybu vpřed, naznačuje soutěživost v pozitivním slova smyslu a kýžené výsledky. Kombinace modré palety barev vychází čistě z přání klienta, šlo tedy především o harmonický výběr dvou různých odstínů téže barvy. Identita využívá několik řezů písma Centra No.1 od americké písmolijny Sharp Type. Toto geometrické bezpatkové písmo zdůrazňuje čitelnost – namísto dodržování přísné geometrické struktury tak jeho seříznuté tahy proměňují statickou formu na dynamický charakter. V rámci spolupráce vzniklo mnoho tištěných výstupů, které právnická kancelář využívá v jejich každodenním režimu.
Iniciátor/klient:
endors
Rok realizace:
2021–2022
Design:
Karla Gondeková (design)
Tomáš Brychta (art-director)
Spolupráce:
Filip Šimoník (KIDUO)