Vizuální styl výstavy Markéty Hlinovské s názvem Helium II vychází z autorčiných maleb, jejichž společným prvkem jsou barevné balónky. Koncept vizuálního stylu je postaven na „stoupání“ a „vznášení“ jednotlivých grafických prvků – zrcadlo sazby (text i reprodukce děl) je umístěno převážně v horní polovině stránek, interpunkce u názvu výstavy levituje, apod.
Iniciátor/klient:
Galerie Havelka
Rok realizace:
2018
Design:
Tomáš Brychta
Sára Bergmannová
Vizuální styl výstavy Markéty Hlinovské s názvem Helium II vychází z autorčiných maleb, jejichž společným prvkem jsou barevné balónky. Koncept vizuálního stylu je postaven na „stoupání“ a „vznášení“ jednotlivých grafických prvků – zrcadlo sazby (text i reprodukce děl) je umístěno převážně v horní polovině stránek, interpunkce u názvu výstavy levituje, apod.
Iniciátor/klient:
Galerie Havelka
Rok realizace:
2018
Design:
Tomáš Brychta
Sára Bergmannová