Pro 4. ročník hudební události Metronome Festival Prague byl vypracován kompletní vizuální styl, založený na užití dvoubarevného, růžovo-modrého filtru. Tím je abstraktní fotografie, jež kombinuje geometrický tvar trojúhelníku, parafrázující festivalové logo, strukturu vodní plochy, symbolizující pražskou Vltavu, a světlo navozující letní náladu, která k festivalu neodmyslitelně patří. Filtr byl následně volně aplikován při vytváření většiny výstupů a sjednocoval tak vizuální styl. Jednou z položek zadání byl festivalový orientační systém: orientační mapa a sada piktogramů, užité v areálu festivalu, na jeho webových stránkách a při online komunikaci.
Logotyp festivalu prošel redesignem. Došlo ke změně písma, jež se propsala i do všech dalších výstupů, a drobné úpravě grafického symbolu metronomu.
Iniciátor/klient:
Metronome festival Prague
Rok realizace:
2018–2019
Design:
Sára Bergmannová
Karla Gondeková
Tomáš Brychta
Jan Buchtela