Součástí jednotné vizuální identity budovy Myslbek je nejen orientační systém v její obchodní pasáži a kancelářské části, ale také v rozlehlých podzemních garážích. V rámci navigačního systému se řeší 4 podzemní patra, ze kterých je výstup do třech věží, na které navazuje 6 výtahů. Vzhledem k umístění budovy v historické části centra Prahy nebylo možné z architektonického hlediska kvůli nedostatku prostoru vyřešit některé stěžejní a intuitivní potřeby pro navigaci a proto jejich grafické řešení je zásadní – ku příkladu některé výtahy jezdí jen do určitých pater a některé nejsou také veřejnosti přístupná, pouze zaměstnancům budovy, provoz je pouze jednosměrný, výška jednotlivých pater je výrazně limitující, z garáží je jediný výjezd aj. Každá z věží (Ovocný trh 8, Na Příkopě 19, Na Příkopě 21) má proto přiřazenou jedinečnou barevnost a název výchozí ulice (pro interní pravidla ještě sekundární označení hala 1,2,3), která se propisuje do všech orientačních prvků v jednotlivých patrech. Součástí orientačního systému je také široká paleta piktogramů, která řeší i např. správné parkování v rámci dvou a třech pozic pro vozidla nebo označení kolárny pomocí fixírky (Airbrush).
Iniciátor/klient:
Myslbek
Rok realizace:
2021–2022
Design:
Karla Gondeková
Tomáš Brychta