V roce 2023 uplynulo 30 let od založení kanceláře Císař, Češka, Smutný – jednalo se o přelomový rok v mnoha ohledech. Jedním z důležitých kroků byla potřebná změna identity a jméno samotné kanceláře. Nové jméno PORTOS zastupuje jak jejich hodnoty, přetrvávající napříč generacemi, tak i inovativní směřování. PORTOS zrcadlí jejich trvalé úsilí být pro jejich klienty i nadále bezpečným přístavem. PORTOS chápou jako symbol spolehlivosti a stability, dobrého obchodu a prosperity, svobody a otevřenosti i jako příslib nových cest. Za 31 let existence se stali jednou z největších a nejvýznamnějších českých advokátních kanceláří.
Inspirací pro vizuální styl se stal symbol mušketýrů a jeden z důvodů volby nového jména kanceláře – PORTOS. Porthos je z hlavních hrdinů největší a nejsilnější – jeho charakter se propsal do typografické formy pojetí logotypu, jež je tvořen pouze velkými písmeny. V rámci vizuálního stylu se logotyp používá velmi velkoryse a kompozičně zabírá podstatnou část plochy vůči ostatním elementům na jednotlivých výstupech, čímž naznačuje jisté sebevědomí kanceláře a jeho postavení na trhu. Dotah litery „R“ symbolizuje mušketýrský kord, který se prolíná následně celým jednotným vizuálním stylem. Detail kordu také dokresluje písmeno „S“. Vše má ale jasný řád a ustálenou kompozici umístění jednotlivých prvků, zároveň lze ale s jednotlivými tahy pracovat zcela náhodně. Důležitou součástí vizuálního stylu je bordeaux barva, která silně identifikovala advokátní kancelář Císař, Češka, Smutný ve svém oboru a doplňuje ji kontrastní barva v podobě flashové červené s doplňující šedou.
Iniciátor/klient:
Advokátní kancelář Císař, Češka, Smutný (dříve)
PORTOS, advokátní kancelář s.r.o. (nyní)
Rok realizace:
2024
Design:
Tomáš Brychta
Katarína Kyselicová
tisk a Výroba:
Indigoprint
Reformát