Skleněný poklad

Skleněný poklad

Skleněný poklad

Skleněný poklad

Skleněný poklad

Huť František v Sázavě, centrum sklářského umění, každoročně pořádá výstavu skleněných objektů od českých i zahraničních autorů. Vizuální styl výstavy Skleněný poklad pracuje s písmem Helvetica Neue a jeho zlomem v úhlu 5° ve středu jednotlivých liter. Ztvárňuje se tak lom světla procházejícího skrze sklo. Tento efekt je využit nejen v logotypu výstavy, ale také v textovém doprovodu a zvláště v nadpisech. Zadáním bylo kompletní zpracování tiskových materiálů a on-line výstupů – katalogu, skládacího letáku, plakátu, pozvánky, plachty, popisků, návrhu webových stránek ad.
Iniciátor/klient:
Centrum sklářského umění Huť František v Sázavě
Cesty skla, o.p.s.
Rok realizace:
2016–2017
Design:
Sára bergmannová
Tomáš Brychta
Karla Gondeková
Huť František v Sázavě, centrum sklářského umění, každoročně pořádá výstavu skleněných objektů od českých i zahraničních autorů. Vizuální styl výstavy Skleněný poklad pracuje s písmem Helvetica Neue a jeho zlomem v úhlu 5° ve středu jednotlivých liter. Ztvárňuje se tak lom světla procházejícího skrze sklo. Tento efekt je využit nejen v logotypu výstavy, ale také v textovém doprovodu a zvláště v nadpisech. Zadáním bylo kompletní zpracování tiskových materiálů a on-line výstupů – katalogu, skládacího letáku, plakátu, pozvánky, plachty, popisků, návrhu webových stránek ad.
Iniciátor/klient:
Centrum sklářského umění Huť František v Sázavě
Cesty skla, o.p.s.
Rok realizace:
2016–2017
Design:
Sára bergmannová
Tomáš Brychta
karla gondeková
Huť František v Sázavě, centrum sklářského umění, každoročně pořádá výstavu skleněných objektů od českých i zahraničních autorů. Vizuální styl výstavy Skleněný poklad pracuje s písmem Helvetica Neue a jeho zlomem v úhlu 5° ve středu jednotlivých liter. Ztvárňuje se tak lom světla procházejícího skrze sklo. Tento efekt je využit nejen v logotypu výstavy, ale také v textovém doprovodu a zvláště v nadpisech. Zadáním bylo kompletní zpracování tiskových materiálů a on-line výstupů – katalogu, skládacího letáku, plakátu, pozvánky, plachty, popisků, návrhu webových stránek ad.
Iniciátor/klient:
Centrum sklářského umění Huť František v Sázavě
Cesty skla, o.p.s.
Rok realizace:
2016–2017
Design:
Sára bergmannová
Tomáš Brychta
karla gondeková
Huť František v Sázavě, centrum sklářského umění, každoročně pořádá výstavu skleněných objektů od českých i zahraničních autorů. Vizuální styl výstavy Skleněný poklad pracuje s písmem Helvetica Neue a jeho zlomem v úhlu 5° ve středu jednotlivých liter. Ztvárňuje se tak lom světla procházejícího skrze sklo. Tento efekt je využit nejen v logotypu výstavy, ale také v textovém doprovodu a zvláště v nadpisech. Zadáním bylo kompletní zpracování tiskových materiálů a on-line výstupů – katalogu, skládacího letáku, plakátu, pozvánky, plachty, popisků, návrhu webových stránek ad.
Iniciátor/klient:
Centrum sklářského umění Huť František v Sázavě
Cesty skla, o.p.s.
Rok realizace:
2016–2017
Design:
Sára bergmannová
Tomáš Brychta
karla Gondeková
Huť František v Sázavě, centrum sklářského umění, každoročně pořádá výstavu skleněných objektů od českých i zahraničních autorů. Vizuální styl výstavy Skleněný poklad pracuje s písmem Helvetica Neue a jeho zlomem v úhlu 5° ve středu jednotlivých liter. Ztvárňuje se tak lom světla procházejícího skrze sklo. Tento efekt je využit nejen v logotypu výstavy, ale také v textovém doprovodu a zvláště v nadpisech. Zadáním bylo kompletní zpracování tiskových materiálů a on-line výstupů – katalogu, skládacího letáku, plakátu, pozvánky, plachty, popisků, návrhu webových stránek ad.
Iniciátor/klient:
Centrum sklářského umění Huť František
v Sázavě
Cesty skla, o.p.s.
Rok realizace:
2016–2017
Design:
Sára bergmannová
Tomáš Brychta
Karla gondeková
Skleneny_poklad_3500x2333_web_Studio_Divize-01
plakat_skleneny-poklad_2016_studio-divize
div-96
div-100
div-102
vstupenka_skleneny-poklad_2016–studio-divize
P1011451
P1011471
katalog-skleneny-poklad1
katalog-skleneny-poklad3
katalog-skleneny-poklad2
katalog-skleneny-poklad