studio dokola

Studio DokolA

Pro sklářské studio Dokola, nově založené v Austrálii dvojicí českého původu, vznikl logotyp, jehož tvar se odvíjí od významu názvu studia a navíc asociuje otáčení skla při jeho zpracování. Vizuální styl, doprovázející logotyp, využívá holografický efekt, který evokuje optické vlastnosti skla a jeho barevný gamut v závislosti na světle. Vizitka, základní merkantil, je vytištěna na holografickém papíru, jehož základní barevnost je v odstínu šedi, ale mění se podle úhlu pohledu. Při každém novém náhledu tak vizitka působí jedinečně. Tematizací vizuálního vnímání a komunikace skrze materiál identita odkazuje obecně k umělecké tvorbě.
Iniciátor/klient:
Studio Dokola
Rok realizace:
2017–2018
Design:
Tomáš Brychta
Sára Bergmannová
Pro sklářské studio Dokola, nově založené v Austrálii dvojicí českého původu, vznikl logotyp, jehož tvar se odvíjí od významu názvu studia a navíc asociuje otáčení skla při jeho zpracování. Vizuální styl, doprovázející logotyp, využívá holografický efekt, který evokuje optické vlastnosti skla a jeho barevný gamut v závislosti na světle. Vizitka, základní merkantil, je vytištěna na holografickém papíru, jehož základní barevnost je v odstínu šedi, ale mění se podle úhlu pohledu. Při každém novém náhledu tak vizitka působí jedinečně. Tematizací vizuálního vnímání a komunikace skrze materiál identita odkazuje obecně k umělecké tvorbě.
Iniciátor/klient:
Studio Dokola
Rok realizace:
2017–2018
Design:
Tomáš Brychta
Sára Bergmannová
Pro sklářské studio Dokola, nově založené v Austrálii dvojicí českého původu, vznikl logotyp, jehož tvar se odvíjí od významu názvu studia a navíc asociuje otáčení skla při jeho zpracování. Vizuální styl, doprovázející logotyp, využívá holografický efekt, který evokuje optické vlastnosti skla a jeho barevný gamut v závislosti na světle. Vizitka, základní merkantil, je vytištěna na holografickém papíru, jehož základní barevnost je v odstínu šedi, ale mění se podle úhlu pohledu. Při každém novém náhledu tak vizitka působí jedinečně. Tematizací vizuálního vnímání a komunikace skrze materiál identita odkazuje obecně k umělecké tvorbě.
Iniciátor/klient:
Studio Dokola
Rok realizace:
2017–2018
Design:
Tomáš Brychta
Sára Bergmannová
Pro sklářské studio Dokola, nově založené v Austrálii dvojicí českého původu, vznikl logotyp, jehož tvar se odvíjí od významu názvu studia a navíc asociuje otáčení skla při jeho zpracování. Vizuální styl, doprovázející logotyp, využívá holografický efekt, který evokuje optické vlastnosti skla a jeho barevný gamut v závislosti na světle. Vizitka, základní merkantil, je vytištěna na holografickém papíru, jehož základní barevnost je v odstínu šedi, ale mění se podle úhlu pohledu. Při každém novém náhledu tak vizitka působí jedinečně. Tematizací vizuálního vnímání a komunikace skrze materiál identita odkazuje obecně k umělecké tvorbě.
Iniciátor/klient:
Studio Dokola
Rok realizace:
2017–2018
Design:
Tomáš Brychta
Sára Bergmannová
Pro sklářské studio Dokola, nově založené v Austrálii dvojicí českého původu, vznikl logotyp, jehož tvar se odvíjí od významu názvu studia a navíc asociuje otáčení skla při jeho zpracování. Vizuální styl, doprovázející logotyp, využívá holografický efekt, který evokuje optické vlastnosti skla a jeho barevný gamut v závislosti na světle. Vizitka, základní merkantil, je vytištěna na holografickém papíru, jehož základní barevnost je v odstínu šedi, ale mění se podle úhlu pohledu. Při každém novém náhledu tak vizitka působí jedinečně. Tematizací vizuálního vnímání a komunikace skrze materiál identita odkazuje obecně k umělecké tvorbě.
Iniciátor/klient:
Studio Dokola
Rok realizace:
2017–2018
Design:
Tomáš Brychta
Sára Bergmannová
DOKOLA2_3500x2333_web_Studio_Divize-01
vizitkyhl-papir
vizitky2-kopie
vizitky-kopie
DOKOLA_3500x2333_web_Studio_Divize2-01